tirsdag 25. november 2008

Ting 15 - Lek med bilder

Image hosted @ bighugelabs.com

Her er mitt pusslespill. Bildet er tatt fra hagen vår og viser et typisk landskap her vi bor med flekker av tåke. Det er kjempestilig å sitte i vinduet og se tåka vandre hit og dit og ligge som flekker i bygda. Synes det ble litt lite, så hvis du vil se nærmere på bildet, har jeg gjort overskrifta om til en link der det ligger en større utgave.


My creation
Originally uploaded by Fruen av Lornbakk

Her har jeg lekt meg med et bilde av avlingen vi fikk første høsten vi bodde på egen gård... ikke mye å bli mett av, dessverre. Det er godt vi har butikker!

1 kommentar:

Torunn sa...

Hei, Hilde dæm va itj stor gulrøttern din. Kolles e det med dæ? Du skal vel til Steinkjer på tordag 4.12? I dag er jeg hjemme til jeg åpner biblioteket. Er forkjøla med munnsår og såre øyne. Har fått salve og dråper så jeg håper det går fort over. Ellers har jeg gjort meg ferdig med kurset, er kanskje ikke så grundig som deg, men jeg kjenner til "tingene". Snakkes da.
Torunn